TEMAN

DEMI MASA

Tuesday, May 03, 2011

Naib Presiden Venezuela- Adalah mengejutkan untuk melihat bagaimana jenayah dan membunuh menjadi satu kebiasaan dan bagaimana ianya dirayakan oleh..


Elias Jaua -Naib Presiden Venezuela berkata mengenai kematian Osama :

"Adalah mengejutkan untuk melihat bagaimana jenayah dan membunuh menjadi satu kebiasaan dan bagaimana ianya dirayakan oleh kerajaan-kerajaan imperial, walaupun mengekalkan kehormatan mereka .

Kini, kematian terhadap mana-mana 'individu bebas' seperti apa yang mereka dituduh kononnya- tidak hanya Osama bin Laden - Namun presiden dan keluarga presiden secara terbuka diraikan oleh ketua -ketua pegawai kerajaan yang mengebom mereka.

Saya percaya bahawa pertama-tamanya adalah mengenai soalan etika dari sudut pandangan manusia untuk merayakan kematian sebagai instrumen penyelesaian masalah".

No comments:

Post a Comment

ARKIB NEGARA

KATEGORI

agama (87) Akhlaq dan Nasehat (1) Aqidah (1) Bencana alam (20) Cerita nasihat (24) formula (1) haji (22) Jumaat (8) keluarga (18) Kesihatan (13) Luar Negeri (5) Mekah (2) politik (4) Ramadhan (30) sahabat (3) Sains (17) sajak (8) Seni (2) surah aljumuah (1) tips (18) Umum (50) video (9) video nasyid (1)

My Salute