TEMAN

DEMI MASA

Wednesday, May 11, 2011

Pendedahan berani Orang Dalam Atasan Kerajaan Amerika : Bin Laden Meninggal Pada tahun 2001, Serangan 9 / 11 Sebuah falseflag

False Flag Operation:
Operasi bendera palsu hanyalah suatu tindakan di mana pelaku bermaksud untuk menyalahkan (atau kredit) untuk ditempatkan pada pihak yang berbeza. Istilah ini pada asalnya berasal dari konsep angkatan laut mengibarkan bendera negara-negara lainuntuk menipu dan mengelirukan kapal yang lain.


Top US Government Insider: Bin Laden Died In 2001, 9/11 A False Flag 210311banner

Paul Joseph Watson
Rabu, 4 Mei 2011

Bekas Timbalan Pembantu Menteri Luar Negeri di bawah tiga pentadbiran berbeza Steve R. Pieczenik mengatakan beliau bersedia untuk memberitahu sebuah juri agung persekutuan nama seorang jeneral kanan yang memberitahu kepadanya terus, 9 / 11 adalah serangan (PALSU) false flag

9 / 11 adalah serangan False Flag

Orang Dalam Atasan Kerajaan Amerika, Dr Steve R. Pieczenik, seorang lelaki yang memegang pelbagai kedudukan berpengaruh berbeza di bawah tiga presiden berbeza dan masih bekerja sama dengan Jabatan Pertahanan, secara mengejutkan memberihau kepada The Alex Jones Show semalam bahawa Osama Bin Laden telah meninggal pada tahun 2001 dan bahawa dia bersiap sedia untuk bersaksi di depan juri agung bagaimana seorang jeneral kanan yang memberitahu kepadanya terus, 9 / 11 adalah serangan false flag dan kerja dalaman.

Pieczenik tidak dapat diketepikan sebagai seorang " pakar teori konspirasi". Beliau berkhidmat sebagai Timbalan Pembantu Menteri Luar Negeri di bawah tiga pentadbiran berbeza, Nixon, Ford dan Carter, sementara juga bekerja di bawah Reagan dan Bush Senior, dan masih bekerja sebagai perunding untuk Jabatan Pertahanan. Seorang bekas Kaptan Navy AS, Pieczenik menerima dua Award Harry C. Solomon yang berprestij di Harvard Medical School saat ia sekaligus menyelesaikan PhD di MIT.

Direkrut oleh Lawrence Eagleburger sebagai Timbalan Pembantu Menteri Luar Negeri mengenai Pengurusan, Pieczenik terus mengembangkan, "prinsip-prinsip asas untuk perang psikologi, keganasan, strategi dan taktik untuk rundingan transkultural untuk Jabatan Luar Negeri AS, tentera dan komuniti perisikan dan badan-badan lain Kerajaan AS, "sementara juga mengembangkan strategi asas untuk penyelamatan tebusan yang kemudiannya digunakan di seluruh dunia.

Pieczenik juga berkhidmat sebagai perancang dasar kanan di bawah Setiausaha Henry Kissinger, Cyrus Vance, George Schultz dan James Baker dan bekerja pada kempen pemilihan George W. Bush terhadap Al Gore. Rekodnya menggariskan fakta bahawa ia adalah salah satu orang yang paling terhubung dalam lingkaran perisikan selama lebih tiga dekad terakhir.

Watak Jack Ryan, yang muncul di banyak novel Tom Clancy dan juga dimainkan oleh Harrison Ford dalam filem popular 1992 Patriot Games, juga didasarkan pada Steve Pieczenik.

Mengimbau kembali pada bulan April 2002, lebih daripada sembilan tahun yang lalu, Pieczenik mengatakan kepada Alex Jones bahawa Bin Laden telah "mati sudah berbulan-bulan," dan bahawa kerajaan sedang menunggu waktu politik paling wajar untuk meng'hidup'kan mayatnya. Pieczenik mungkin berada dalam kedudukan maklum, setelah bertemu secara peribadi Bin Laden dan bekerja dengannya semasa perang proksi melawan Soviet di Afghanistan kembali di 80-an.

Osama Bin Laden meninggal pada tahun 2001

Pieczenik mengatakan bahawa Osama Bin Laden meninggal pada tahun 2001, "Bukan kerana pasukan khas telah membunuhnya, tetapi kerana sebagai ahli fizik saya tahu bahawa doktor CIA telah merawatnya dan itu dalam senarai perisikan bahawa ia telah mengalami sindrom Marfan," menambah bahawa kerajaan AS tahu Bin Laden telah meninggal sebelum mereka menyerang Afghanistan.
Marfan_Syndrome adalah penyakit genetik degeneratif yang tidak ada ubat kekal. Penyakit ini sangat memendekkan usia pesakit.
"Dia meninggal kerana Sindrom Marfan, Bush Junior tahu tentang itu, komuniti perisikan tahu tentang itu," kata Pieczenik, mencatat bagaimana CIA doktor telah melawat Bin Laden pada bulan Julai 2001 di Hospital Amerika di Dubai.

"Dia sudah sangat uzur akibat dari sindrom Marfan dan ia sudah tenat, sehingga tak seorang pun perlu membunuhnya," tambah Pieczenik, menyatakan bahawa Bin Laden meninggal tak lama selepas 9 / 11 dalam kompleks gua Tora Bora.

"Adakah komuniti perisikan atau doktor CIA sedar situasi ini, jawapannya adalah ya, pasti ya," kata Pieczenik, merujuk pada tuntutan hari Ahad bahawa Bin Laden terbunuh di kompleks itu di Pakistan, menambah, "Ini semua senario di mana anda melihat sekumpulan orang yang duduk di sana menonton di paparan dan mereka kelihatan seolah-olah mereka kuat, ianya karut, "merujuk pada gambar yang dikeluarkan oleh Rumah Putih yang mendakwa untuk menunjukkan Biden, Obama dan Hillary Clinton mengawasi operasi untuk membunuh Bin Laden secara langsung pada paparan televisyen.

...duduk di sana menonton di paparan dan mereka kelihatan seolah-olah mereka kuat, ianya karut.

"Keseluruhan itu di-buat-buat, percayalah, kita dalam sebuah teater Amerika yang karut .... Mengapa kita melakukan ini lagi ... sembilan tahun yang lalu orang ini(Osama) sudah mati .... Mengapa kerajaan berkali-kali harus membohongi rakyat Amerika, "tanya Pieczenik.
"Osama Bin Laden benar-benar mati, jadi tidak ada cara mereka boleh menyerang atau berhadapan atau membunuh Osama Bin Laden," kata Pieczenik, sambi bergurau bahawa satu-satunya cara hal itu boleh terjadi adalah jika pasukan khas menyerang sebuah bilik mayat.

Pieczenik mengatakan bahawa keputusan untuk memulakan penipuan sekarang adalah dibuat kerana Obama telah mencapai rating rendah dengan tertimpanya bukti dan fakta bahawa isu sijil lahir bertiup di wajahnya.
"Dia perlu membuktikan bahawa dia lebih dari Amerika ... ia perlu untuk menjadi agresif," kata Pieczenik, menambah bahawa tindakannya itu juga merupakan cara untuk menyisihkan Pakistan, sebagai balasan terhadap bangkangan yang kuat terhadap program Predator, yang telah mengorbankan beratus-ratus warga Pakistan.



"Ini telah ditentukan, maksud saya apabila anda mempunyai orang-orang duduk-duduk dan menonton sitcom, pada dasarnya pusat operasi Rumah Putih, dan anda mempunyai seorang presiden yang keluar, kelihatan seperti zombie mengatakan pada anda bahawa mereka baru saja membunuh Osama Bin Laden yang sudah mati sembilan tahun yang lalu, "kata Pieczenik, memanggil episod itu," pembohongan terbesar yang pernah saya dengar, maksud saya itu mengarut . "

Menafikan dakwaan kerajaan tentang pembunuhan Bin Laden sebagai "lawak jenaka sakit" pada rakyat Amerika, Pieczenik berkata, "Mereka begitu putus asa untuk membuat Obama layak, untuk meniadakan kenyataan bahawa dia tidak mungkin telah lahir di sini, sebarang soalan mengenai latar belakangnya, setiap penyimpangan tentang latar belakang, untuk membuat dia kelihatan tegas ... untuk kembali memilih presiden ini sehingga awam Amerika boleh ditipu sekali lagi .. "

Pieczenik kenyataan bahawa Bin Laden meninggal hampir sepuluh tahun yang lalu ini di ikuti oleh para profesional perisikan banyak serta ketua negara di seluruh dunia.
Bin Laden, "telah digunakan dalam cara yang sama bahawa 9 / 11 digunakan untuk menggerakkan emosi dan perasaan orang-orang Amerika untuk pergi ke sebuah perang yang harus dibenarkan melalui cerita yang dibuat Bush junior dan Cheney tentang dunia keganasan, "kata Pieczenik.

Semasa wawancara dengan Alex Jones Show semalam, Pieczenik juga menegaskan ia langsung diberitahu oleh seorang jeneral terkemuka bahawa 9 / 11 adalah 'stand down' dan operasi 'false flag', dan bahawa ia bersedia untuk pergi ke juri agung untuk mendedahkan nama jeneral berkenaan. "Merekalah yang melakukan serangan," kata Pieczenik, menamakan Dick Cheney, Paul Wolfowitz, Stephen Hadley, Elliott Abrams, dan Condoleezza Rice antara lain sebagai telah terlibat secara langsung.


. "Itu disebut stand-down., operasi falseflag untuk menggerakkan orang awam Amerika dengan alasan palsu ... itu diberitahu kepada saya bahkan oleh seorang jeneral Wolfowitz, saya akan pergi berdepan sebuah jawatankuasa persekutuan dan bersumpah terhadap sumpah bohong oleh individu -individu yang dikenali namanya tersebut sehingga kita dapat mendedahkannya "kata Pieczenik, menambah bahawa ia" marah "dan" tahu itu terjadi ".
"Saya yang mengajar 'stand down' dan operasi falseflag di kolej perang nasional, saya mengajar dengan semua pegawai saya, oleh itu saya tahu sebenarnya apa yang dilakukan kepada orang awam Amerika," tambahnya.

Pieczenik kembali menekankan bahawa beliau amat bersedia untuk mendedahkan nama jeneral yang memberitahunya kepadanya 9 / 11 adalah pekerjaan orang dalam di mahkamah persekutuan, "sehingga kami dapat merungkaikan hal ini secara undang-undang, tidak dengan Suruhanjaya bodoh 9 / 11 yang mengarut. "
Pieczenik menjelaskan bahawa ibeliau bukan liberal, konservatif atau ahli jamuan teh, hanya seorang Amerika yang sangat prihatin tentang di mana halatuju negaranya .

Saksikan Wawancara lengkap dengan Dr Pieczenik di bawah ini.

















Paul Joseph Watson adalah editor dan penulis untuk Prison Planet.com. Ia adalah pengarang Order Out Of Chaos. Watson juga hos gantian regular untuk The Alex Jones Show.

No comments:

Post a Comment

ARKIB NEGARA

KATEGORI

agama (87) Akhlaq dan Nasehat (1) Aqidah (1) Bencana alam (20) Cerita nasihat (24) formula (1) haji (22) Jumaat (8) keluarga (18) Kesihatan (13) Luar Negeri (5) Mekah (2) politik (4) Ramadhan (30) sahabat (3) Sains (17) sajak (8) Seni (2) surah aljumuah (1) tips (18) Umum (50) video (9) video nasyid (1)

My Salute