TEMAN

DEMI MASA

Tuesday, March 29, 2011

KLIP VIDEO: ADA HANTU DALAM RUMAH?

Coventry,

Sebuah keluarga yang ketakutan telah memanggil 'Ghostbuster' sebenar selepas mendakwa telah merakam video 'poltergeist' (hantu) yang menggerakkan kerusi di bilik tidur.
Lisa Manning dan anak-anaknya Ellie, 11, dan Jaydon, 6, telah melarikan diri dari rumah mereka dalam ketakutan beberapa kali kerana perkara aneh yang terjadi.
Ia termasuk periuk dan kuali yang dilemparkan sekitar dapur, bidai tingkap bergerak naik dan turun dengan sendirinya, lampu yang dihidup dan dimatikan dan laci dibuka.

Spooky: Lisa Manning is shown with children Jaydon and Ellie outside their house near Coventry which they believe is haunted

Minggu lalu mereka terpaksa memanjat keluar melalui tingkap setelah terperangkap di ruang tamu mereka ketika pintu terkunci dengan sendirinya.

Sekarang mereka telah disarankan untuk memakai salib oleh seorang paderi selepas membuat rakaman video kerusi bergerak sendiri di dalam bilik tidur Ellie.
Miss Manning, 34, merakam filem dua minggu lalu setelah menempatkan kamera tersembunyi di rumah keluarga itu di Holbrooks, kawasan Coventry.
Video 52 saat menunjukkan pintu almari terbuka sebelum kerusi pusing berwarna 'pink' bergerak perlahan ke belakang ke arah dinding.



http://www.dailymail.co.uk/news/article-1370715/Coventry-family-paranormal-experts-capturing-ghost-home-video.html

No comments:

Post a Comment

ARKIB NEGARA

KATEGORI

agama (87) Akhlaq dan Nasehat (1) Aqidah (1) Bencana alam (20) Cerita nasihat (24) formula (1) haji (22) Jumaat (8) keluarga (18) Kesihatan (13) Luar Negeri (5) Mekah (2) politik (4) Ramadhan (30) sahabat (3) Sains (17) sajak (8) Seni (2) surah aljumuah (1) tips (18) Umum (50) video (9) video nasyid (1)

My Salute